"Čarodejnice" na bunkru.

17.05.2020

Nebojte se, nejedná se o nějaký obřad a slet čarodejnic, pouze čistý relax.

Nechal jsem se odvézt na bunkr, ve čtvrtek 30.4. a zůstal zde spát do neděle. Krásné 4 dny klidu a relaxování. Mobil jsem měl pouze v režimu pro volání a SMS, data jsem nezapínal a opravdu si tam užil relax. Tentokrát jsem spal ve stanu, byl hlášený déšť a ve výsledku, spadlo sotva pár přeháněk.

Opravdu jsem pouze relaxoval a četl knihu, byl se projít a mohu říci, že přesně kvůli tomu jsem si bunkr pořídil, pro chvíle klidu a relaxu.

1. foto - přístřešek, proti dešti

2. foto - přijel na chvíli Karel, těšil se na opékání buřtů - nové ohniště z disku

3. foto - hlídač bunkru u mříže

4. foto - včerejší relax s rodinou na bunkru a opékání buřtů (kouř = čerstvé dřevo)

© 2019-2020 Petr Bárta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky