Nemít dveře, vadí ...

02.08.2020

Dveře k bunkru patří, už jsem měl v plánu si je vyrobit svépomocí, ale ne úplně originální. Náhoda tomu chtěla, že jiný kolega bunkrák, neměl to štěstí a o své 4 bunkry přišel, díky zanesení bunkrů do kastrální mapy a oslovení majitelů pozemků. Je to smutné, více jak 10 let se starat o bunkry a poté ze dne na den o ně přijít a to je přesně to, co jsem nechtěl a hlavní věc byla, abych získla nejen bunkr s pozemky.

Další náhoda tomu chtěla, že jsem s rodinou jel na dovolenou do jižních čech a cestou vyzvedl dveře. Po návratu z dovolené byl plán dveře nasadit, to se 1.8.2020 povedlo, jedná se o poválečný typ (střílna uprostřed dveří, lze je tedy použít jako pravé, anebo levé).

Je léto, dovolené a proto jsem na to byl zcela sám, naštěstí naviják mi pomohl dostat dveře k bunkru a skoro hodinu dostat dveře do pantů. Stálo to za to, mám z toho radost, už jsem v to ani nedoufal. Nyní proběhne velmi rychlá vnitřní úprava dveří k uzamčení, vyztužení a nastražení falešných "pastí" zámků, pro nežádané návštěvy, nechtěl bych být v jejich kůži ...

© 2019-2020 Petr Bárta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky