První "setkání" s bunkrem

13.09.2019

Přesný rok si nepamatuji, bylo to kolem roku 1995, kdy jsem byl na učilišti. Jeden z bratrů se oženil a náhodou se tímto sňatkem dostal k bunkrům. Takto jsem si "čichnul" k železobetonu a ostatní technice. Většinu času jsem trávil na bunkru vz.37 na Smečně, pomáhal s odbetonováním bunkru vz.36 Drnov - Mlýnek, pár návštěv na pěchotním srubu u Petříkovic. Vše spravoval Jan Krinke, jemuž patří můj obdiv a díky, že jsem se nakazil bunkry. Píši spravoval, bohužel, ale důvody tady rozebírat nebudu, každý na to má svůj náhled, ale je to velká škoda.

Drnov - Mlýnek vz.36
Drnov - Mlýnek vz.36

V roce 1997, natáčela na bunkrech po celé republice paní režisérka Věra Chytilová, krátký dokument do pořadu "JAK SE ŽIJE ..." s názvem "Jak se žije v bunkrech". U tohoto natáčení jsem byl, je to už hodně let, ale jsem tam k zahlédnutí u vz.36, dobře, vršek mé hlavy asi půl sekundy :) ale jsem tam ...

Směčno vz.37 - akce "Světla nad bunkry 2017"
Směčno vz.37 - akce "Světla nad bunkry 2017"

Betonu zdar!

© 2019-2020 Petr Bárta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky