Rozhodnutí, získat bunkr

15.09.2019

Ani nevím jak se to stalo, po tolika letech, kdy jsem neměl moc času někde výletovat po bunkrech, ale asi to bude věkem. Uvažoval jsem o místě, kam by se dalo ujet od všedního dne a relaxovat, něco jako zahrádku. Uznávám, bunkr je zcela něco jiného, ale přišlo to nějak samo.

Více jak rok, jsem sledoval stránky "úřadu pro nakládání s nepotřebným majetkem AČR". Jako každý rok, při letní "okurkové" sezóně, o tomto rozpordávání bunkrů informují různá média. Zaujalo mi to a občas se tam podíval. Skoro všechny bunkry v nabídce jsou na moravě a tak tomu moc nevěnuji pozornost.

Druhý v pořadí, ale plný odpadků
Druhý v pořadí, ale plný odpadků

Než jsem se dostal k informaci, že se dá jistou cestou získat bunkr, skoro zdarma a nemusí se čekat, než bude v nabídce na prodej. Ale pozemek pod bunkrem, musel patřit obci nebo soukromé osobě, nesměl být MO ČR, ani Správy lesů ČR nebo jiné státní organizace. Ale o tom píši v následujícím článku, odkaz na konci článku.

Sousední bunkr
Sousední bunkr

Zjistil jsem si informace, kdy jsem oslovil pár šťastných bunkráků, kteří mají už bunkr i s pozemkem na své jméno. To mi zabralo nějaký čas, sezením u mapy katastru a zjišťováním funkčních muzeí, kde nefiguruje u vlastníka pozemku pod bunkrem MO ČR. Dalším krokem bylo, najít bunkr na pozemku obce. Soukromou osobu jsem vyloučil, asi s bunkrem bude mít své plány, když ho má na svém pozemku. A nejlépe s pozemkem kolem bunkru, od 100 do 500 metrů čtverečních a přístupem k nějaké cestě. Hledání trvalo asi 4 měsíce, než jsem na internetu prošel všechny bunkry, psaní mailů a vyčlenil si asi 10 vhodných.

Mnoho bunkrů mám v okolí
Mnoho bunkrů mám v okolí

Zbytek popíši v dalším článku, je to mnoho informací.

© 2019-2020 Petr Bárta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky