Vnitřní obložení - OSB deskami

17.11.2020

Počasí venku moc nepřeje a tak jsem začal pracovat více uvnitř. Pomohl mi kamarád Karel a práce nám šla pěkně od ruky, ale stále není zcela hotovo.

Obložení plánuji pouze na stěny, uvnitř je pořád velká vlhkost, přes 70% a bál bych se plísní, pokud bych to uzavřel úplně. Ale vypadá to velmi dobře, lépe než jsem sám čekal.

Jak jsem psal dříve, neplánuji dobovou rekonstrukci, když je vedle jiné muzeum a bunkr pouze namaskuji z vnější strany.

Veliké poděkování patří firmě LOGPACK, která mi umožnila využít zbytky z jejich výroby, k obložení vnitřku bunkru a to zcela zdarma.

Tímto jim velice děkuji a rád je uvítám, až bude zcela hotovo. DĚKUJI !!!

© 2019-2020 Petr Bárta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky